FANDOM

Rozdział 24.jpg]
Rozdział 24
Przetłumaczony Tytuł

Przestań się obijać!

Angielski Tytuł

Get the lead out!

Informacje
Saga

Wyjazd Nad Morze

Wydano (Japonia)

5 Sierpnia 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 23
Następny
Rozdział 25
Tomy i Rozdziały

Przestań się obijać! jest 24 rozdziałem mangi Yamada i Siedem Czarownic.

FabułaEdytuj

24 - Yamada dowiaduje się o kolejnych czarownicach.jpg

Yamada dowiaduje się o kolejnych czarownicach

Yamada siedzi załamany w klasie, ponieważ nie zaliczył egzaminów. Jedynym racjonalnym wyjściem wydaje się zamiana ciałami z Urarą. Wtedy do sali wchodzi Ushio, który pokazuje mu książkę o Siedmiu Czarownicach Liceum Suzaku. Chłopak wyjaśnia, że przejrzał budynek przed jego wyburzeniem i w taki sposób znalazł wspomniany tom. Szósty mit dotyczy czarownic posiadających unikatowe umiejętności. Autor wymienia dwie moce. Jedną z nich jest oczarowywanie innych, drugą czytanie w myślach. Pozostałe zostały opisane w Tomie 2, którego nie posiadają. Obiecują nikomu nie mówić o swoim odkryciu.

24-urara przekonuje yamadę.jpg

Urara przekonuje Yamadę

Ryu szybko łamie dane słowo, ponieważ opowiada o wszystkim członkom Klubu. Gdy Yamada wybiera się do domu, Miyabi rozkuje mu zostać i przygotować się do "polowania" na czarownice. Jego samego nazywa "detektorem czarownic". Zgodnie z jej planem Ryu powinien całować uczennice szkoły. Jeżeli któraś nie zamieni się z nim ciałami, będzie czarownicą. Oburzony ogłasza, że nie chce niszczyć tego, co mają w tej chwili niepotrzebnymi poszukiwaniami i eksperymentami. Urara oświadcza jednak, iż powinien ich poszukać. Uważa, że pomógł zarówno jej jak i Odagiri. W końcu chłopak się zgadza, ale nie zamierza całować przypadkowych ludzi. Shiraishi proponuje więc odnalezienie drugiego tomu książki o czarownicach. Miyamura oznjamia, że jest jeszcze jedna siedziba Klubu Zjawisk Nadprzyrodzonych i znajduje się w nadmorskim domku Liceum Suzaku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki