FANDOM

Rozdział 25
Rozdział 25
Przetłumaczony Tytuł

Bzz, Bzz

Angielski Tytuł

Bzz, Bzz

Informacje
Tom Tom 3
Wydano (Japonia)

12 Sierpnia 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 24
Następny
Rozdział 26
Tomy i Rozdziały

Bzz, bzz jest 25 rozdziałem mangi Yamada-kun to 7-nin no Majo (Yamada i Siedem Czarownic).

FabułaEdytuj

25 - Urara, Miyabi, Miyamura na plaży

Urara, Miyabi i Miyamura na plaży

Uczniowie Liceum Suzaku udają się nad morze, gdzie mają miło spędzić czas. Poza tymi, którzy oblali egzaminy i muszą uczęszczać na dodatkowe zajęcia. Miyabi zachwyca się uroczym budynkiem. Wtedy Yamada wspomina o wspaniałej plaży, zachodach słońca i gorących źródłach. Ku zaskoczeniu przyjaciół okazuje się, że był już w tym miejscu wcześniej. Miyamura rozkazuje im pozostawienie bagażów w pokojach i przebranie się w stroje kąpielowe.

Jakiś czas później Miyabi, Miyamura i Urara świetnie bawią się na plaży. Shiraishi smakuje wodę, Toranosuke wrzuca zaskoczoną Ito do morza. Później dziewczyny pływają na pontonach, a Miyamura zdobywa uwielbienie wśród żeńskiej części plażowiczów. Następnie postanawiają zagrać w siatkówkę. W pewnej chwili Miyamura przypomina sobie o Yamadzie, który ten upalny dzień spędza w klasie na dodatkowych lekcjach.

25 - oblany test

Cała czwórka nie zdaje testu

W sali spostrzega trójkę innych uczniów i postanawia się przywitać. Okazuje się jednak, że chodzili razem na te same zajęcia już rok temu i wszyscy doskonale się znają. Hideaki i Mitsuru nie przepadają za Yamadą, jedyną osobą, która nie odezwała się nawet słowem była Meiko Otsuka. Znudzony Ryu odchodzi od ich stolika. Wieczorem dowiaduje się, że nie zdał kolejnego testu i musi kontynuować lekcje. Później wraca do pokoju, gdzie zastaje Miyabi, Urarę i Miyamurę grających w Jenga. Zrozpaczona Miyabi po rozwaleniu wieży pada na podłogę.

25 - Miyabi i Miyamura zakochani w Yamadzie

Miyabi i Toranosuke zakochani w Yamadzie

Różowowłosa proponuje przeprowadzenie kilku eksperymentów, by dowiedzieć się jak zadziałają dwie różne moce, kiedy zetkną się ze sobą. Zmęczony Ryu nie jest zainteresowany tym pomysłem, ale Ito pochyla się nad nim, by go pocałować. Sekundę później to samo robi Miyamura. Oboje zakochują się bez pamięci w Yamadzie. Następnie, ku uciesze chłopców, Miyabi całuje Urarę, ale nie zamieniają się ciałami. Udaje się tego dokonać jedynie między Shiraishi a Ryu. Dochodzą do wniosku, że by zaklęcie Odagiri mogło na nich działać Yamada musi być w "jednym kawałku". Po ponownej zamianie Ryu zostaje zaatakowany przez zakochanych w nim Miyamurę i Miyabi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki