FANDOM

Rozdział 27
Rozdział 27
Informacje
Wydano (Japonia)

25 Sierpnia 2012

Nawigacja
Poprzedni
Rozdział 26
Następny
Rozdział 28
Tomy i Rozdziały

Bang jest 27 rozdziałem mangi Yamada i Siedem Czarownic.

FabułaEdytuj

27 - Odagiri Nene i Ushio nad morzem

Nene i Ushio rozmawiają na temat klucza

Odagiri Nene popija koktajl i wygrzewa się na leżaku, kiedy zjawia się Ushio. Oznajmia, że wciąż nie przybył nauczyciel mający klucz do sali, w której mieścił się Klub Zjawisk Nadprzyrodzonych. Dziewczyna jest wyraźnie rozdrażniona, ale w końcu odkrywają powód nieobecności wychowawcy.

W tym samym czasie Ryu Yamada jest zaskoczony informacją o kolejnej czarownicy, którą może być Meiko Otsuka. Według Urary jest to bardzo prawdopodobne, ponieważ po pocałunku nie zmieniły się ciałami. Nie wiedzą jednak na czym polega jej moc. Pewni są jedynie tego, że nastolatka chce "mieć" Yamadę, dlatego też sam będzie musiał poradzić sobie z kolejnym egzaminem. Już w sali Ryu zastanawia się nad mocą Meiko, kiedy dziewczyna siedząca za nim przeprasza go za swoje wcześniejsze zachowanie nie wiedząc, że jej moc nie działa. Po chwili uderza dłonią w ławkę i pochyla głowę w kierunku ucha Yamady, po czym oznajmia, iż ma się nie obawiać jeżeli zacznie się z nim dziać coś dziwnego. Następnie odchodzi chwiejąc się na boki, życząc mu powodzenia podczas egzaminu.

27 - Meiko ostrzega Ryu

Meiko ostrzega Ryu

Podczas pisania testu nauczyciel zwraca uwagę Yamadzie, który odwraca się za siebie i obserwuje siedzące za nim trio. Wszyscy są zdenerwowani i nie budzą jego podejrzeń. Jednakże po uderzeniu Yamady przez nauczyciela Meiko zaczyna krwawić z nosa. Wieczorem okazuje się, że ponownie oblali test, a Ryu zdobywa jedynie szesnaście punktów. Wtedy wstaje z ławki, by podejść do Otsuki. Pyta ją, co mu zrobiła, ale ta jedynie prosi by zostawił ją w spokoju i odchodzi z uśmiechem na ustach. Do sali wchodzą Odagiri wraz z Ushio. Ryu nagle błaga ją o pocałunek, ale Nene chowa się w ramionach przewodniczącego Rady Uczniowskiej.

W pokoju Yamadę wita Miyabi proponując mu kąpiel, kolację lub inne igraszki. Podobnie sytuacja wygląda z Miyamurą i Nene zaczyna rozumieć jego sytuację. Po chwili zaczyna się rozmowa na temat drugiego tomu książki o czarownicach. Odagiri oznajmia, że nauczyciel z kluczami pojawi się dopiero, kiedy cała czwórka zda egzaminy. Yamada zaczyna rozmyślać o słowach Meiko, która wcześniej wspomniała o wspólnym zdaniu testów. Słysząc to Urara rozkazuje mu pocałować Otsukę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki